Прохід в бізнес зал аеропорту, захист від форс-мажору будь-якого мандрівника і різні консьєрж сервіси для мандрівників вже давно не розкіш для тих, хто використовує банківські продукти від Монобанк.
Це єдиний в Україні абсолютно дистанційний банк, що надає ряд послуг в онлайн режимі. Клієнт може оформити позику або карту через інтернет, без відвідування відділення. Наприклад, для отримання пластикової карти досить завантажити додаток і встановити його на телефон. Далі все просто – подати заявку і отримати пластик поштою. Можна відкрити і віртуальний рахунок.
Що може запропонувати Монобанк для мандрівника?
Найбільш популярний продукт – це кредитка. Максимальний ліміт – 100 000 гривень. Але при первинному зверненні можуть встановити невелику суму. У міру активного використання рахунку величину кредиту будуть збільшувати.
Для оформлення потрібно тільки два документи:
- паспорт (не принципово, який саме);
- ІПН.
Інші папери не запитуються. Наприклад, так популярна довідка про доходи не вимагається. Отже, подати заявку можна і без офіційного працевлаштування.
Умови використання
- Період безкоштовного використання становить 62 дня. Саме стільки клієнти можуть використовувати доступні засоби абсолютно безкоштовно, без нарахування відсотків.
- Процентна ставка – 3,2% на місяць.
- Послуга вигідна тим, що нараховується кешбек. Щомісяця власник має право вибрати дві категорії, в рамках яких йому будуть нараховуватися бонуси. Також при наявності коштів, які належать суб’єкту, буде нараховуватися додатковий дохід у вигляді відсотка.
Що підійде для туристів
Якщо розглядати вигідність карт для туристичних мандрівників, то найбільш вигідні два типи:
Кожна послуга має ряд переваг. Також є і мінуси, про які варто враховувати при виборі конкретного товару.
Platinum
Емітувати карту можна в двох платіжних системах – Віза і МастерКард. Клієнт самостійно робить вибір. Якщо суб’єкту не принципово фізична наявність пластика, то у виборі він не обмежений. А ось при бажанні отримати саме засіб платежу в фізичній наявності потрібно буде доплатити за підвищеним тарифом.
Плюс в тому, що власник такого товару отримує ряд привілеїв як під час самої подорожі, так і при отриманні банківського обслуговування. Також є гнучка система знижок на конкретні види продукції. Категорії і партнери завжди вказані в мобільному додатку.
Умови за рахунком:
- Пільговий період обчислюється в 62 дня;
- Відсоткова – 3,2%. Зверніть увагу, що це ставка за місяць, а не за рік, відповідно річна буде 3,2*12 = 38,4%;
- Якщо людина побажає перевести в готівку рахунок, то за це стягується плата в розмірі 3,5% від суми (в рамках наданого ліміту) або 0,5%, якщо на рахунку є власні заощадження.
Одна з переваг – гроші можна знімати без додаткової плати за межами держави. Незалежно від країни і банку. Правда, встановлено обмеження – в перерахунку на національну валюту не більше 5 000 грн.
IRON
Це більш затребувана карта серед мандрівників. Незвичайність її в тому, що вона випускається реально з металу. А організація пропонує до одного розрахункового рахунку клієнта прив’язати одночасно дві карти подібного типу. При цьому кожна з них емітується в різних платіжних системах. І людина може використовувати кожен тип залежно від того, в якій валюті йому вигідніше розплачуватися і в якій країні він знаходиться.
Умови обслуговування:
- безвідсотковий строк використання вже скорочується до 30 днів, але і процентна ставка трохи нижче – 3,1%;
- плата за зняття коштів від 0,5 до 3% – в залежності від того, які кошти знімає суб’єкт – власні або кредитні.
Які переваги отримує власники
Монобанк за багатьма рейтингами і думками експертів визнаний одним з кращих сучасних фінансових установ, що працюють на ринку України. Тому, оформляючи такий товар, покупець точно отримує і ряд переваг від отримання пластика. І далі їх список.
- Компетентність і професіоналізм
- Доступ до бізнес-зали
- Ніяких черг
- Бонуси і Кешбек
Людина крім отримання доступу в онлайн банкінг ще отримує доступ і до консьєрж-сервісу від платіжних систем. Організація має команду професіоналів, компетентних в своїй справі. Отже, безліч питань власників кредиток вирішуються автоматично.
Переваги можуть відчути і люди, які активно подорожують. Працівники можуть за свого клієнта вирішити ряд питання щодо бронювання квитків, перенесення рейсу, інших туристичних питань.
Напевно, справжня вигідна пропозиція від даної установи – це безкоштовний доступ в бізнес-зали багатьох аеропортів світу. Зараз в цей список входить близько півтисячі точок. Наприклад, в Україні пропозицію активна для таких міст як столиця, Харків і Львів.
При цьому немає значущості, який у вас квиток і рейс – чартерний або регулярний, бізнес-клас або економний варіант на лоукост. Плюс до цього, ви зможете просто на безкоштовній основі випити чашечку ароматного чаю з бутербродом або солодощами.
Це здається не реальним, але для власників таких кредиток надається можливість позачергово проходити всі контролі. І навіть реєстрація на рейс, яка проходить завжди в певній послідовності, може бути проведена без будь-яких очікувань.
І це не тільки психологічний комфортний бонус, але також додаткова гарантія, що ніхто не запізниться на рейс через проходження паспортного контролю.
Емітент пропонує клієнтам отримувати за кожну покупку бонуси, які потім можна витрачати і на придбання квитків для туристичних поїздок. Бонуси називаються милями. Максимальне місячне нарахування – 20 000 миль.
Чи дорого стати власником кредитки для мандрівок?
Оскільки продукт популярний і надає ряд вигод, то організація стягує мінімальну вартість обслуговування. Наприклад, за Платинум потрібно заплатити 500 грн. Це базова вартість для відкриття рахунку. Щомісяця за обслуговування потрібно внести 250 гривень.
Інший тип продукту – IRON можливо отримати без оплати за послугу. Але тільки за умови, тобто відкрити депозитний рахунок на велику суму. Якщо такого вкладу немає, то спочатку вноситься 2000 грн. і кожен місяць по 500 гривень за надане обслуговування.
На перший погляд може здатися, що це дорого. Але реальні цифри по оплаті бізнес-класів, фінансових втрат при втраті квитків і т.п., стоять набагато більше, ніж базовий тариф за кредитками для мандрівників. Це підтверджують і мандрівники, які активно використовують продукт. Багато хто відзначає, що працівники консьєрж-сервісу іноді роблять неможливе. Вирішують ті проблеми, які самі туристи залагодити не можуть.