Реальна річна процентна ставка — 44,26%, макс. строк кредитування до 500 000 грн — 25 років.

Віртуальні касові апарати для бізнесу від Дубілета – це реальність

Дізнайтеся більше про новий сервіс віртуальних касових апаратів, який розробляв Дубілет ...
Віртуальні касові апарати для бізнесу від Дубілета - це реальність

З літа минулого року на законодавчій основі представникам бізнесу надали можливість замінити старі касові апарати. Альтернативний варіант – це цифрові пристрої, які і функціональніші, і ефективніші.

Один із засновників першого онлайн банку в Україні Дмитро Дубілет заявив про те, що дану опцію можна розглядати як нову можливість для бізнесу. Нею потрібно користуватися. І саме тому він спільно зі своїм партнером Андрієм Суховим створили стартап, що дозволяє бізнесу використовувати віртуальні апарати. Тепер необхідність у фактичній наявності якогось пристрою відсутня.

Реалізація поставленого завдання відбувається за допомогою спеціального додатку Checkbox. Принцип дії досить простий: будь-який смартфон або інший гаджет може бути після установки програмного продукту перетворений в касовий апарат. Він досить багатофункціональний, і вирішує аналогічні завдання, наприклад, представляє платіжні документи, формує звіти і т.п. Їх просто досить по закінченню звітного періоду або за запитом відправити на друк.

Переваги використовувати Checkbox для бізнесу

Переваги Checkbox полягають в тому, що за вартістю він в рази дешевше, а по зручності та доступності краще. Для запуску відповідного продукту досить смартфону і інтернету. І це значна економія для тих, то вже десятиліттями відмовляється від придбання техніки через її дорожнечу.

Переваги використовувати Checkbox для бізнесу

Таке рішення – відмінний варіант не тільки для підприємців, але і для держави. Велика кількість компаній за допомогою цього стартапу зможе реально і легально вести свою комерційну діяльність, проводячи всі платежі офіційно. Отже, більша кількість компаній заплатять «чистих» податків в бюджет.

Для справедливості варто зазначити, що, звичайно, не для всіх представників такі проекти будуть дуже безкоштовними. Для тих фірм, у яких ще немає сканерів, принтерів і інших допоміжних пристроїв, доведеться все одно закупити якийсь інвентар. Але в порівнянні з загальними витратами, такий варіант економічно вигідніше: якщо раніше мінімум варто витратити 500-600 доларів, то зараз можна вкластися в 200 доларів.

Сподобалася стаття? Поділися з друзями:
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: